Реставрація зчеплення




Реставрація компонентів зчеплення – це окремий підрозділ ТОВ «ТРАК-ТЕХНІКА», який займається виключно відновленням деталей системи зчеплення а саме:

ДИСКІВ ЗЧЕПЛЕННЯ, КОРЗИН ЗЧЕПЛЕННЯ, МАХОВИКІВ.

Бездоганний, більш як 10-ти річний досвід роботи у поєднанні з високотехнологічним обладнанням, забезпечує високу якість робіт з відновлення, що в свою чергу забезпечує надійну роботу усіх деталей системи зчеплення надаючи їм друге життя.

Спеціалістами майстерні проводяться наступні роботи:

ДИСКИ ЗЧЕПЛЕННЯ – заміна демпферних пружин, усунення надлишкових зазорів, люфтів та виробітки поверхонь високотехнологічними методами із застосуванням наплавлення металу, заміна частин, які не підлягають відновленню, заміна фрикційних накладок, фарбування та інші передбачені регламентом роботи. Після завершення робіт з відновлення, готові деталі проходять перевірку на биття та ряд інших перевірок передбачених технологічним процесом.


КОРЗИНИ ЗЧЕПЛЕННЯ – шліфування нажимної плити (при необхідності її заміна), регулювання зазорів віджимних лапок з розрахунку на зміну товщини нажимної плити після шліфування, відновлення або заміна нажимного сонечка.

 

МАХОВИКИ - проводиться шліфування та перевірка на биття на спеціальному стенді.

ДЕМФЕРНІ МАХОВИКИ ДЛЯ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ ТА МІКРОАВТОБУСІВ

Проходить повна розборка маховика, дефектування, усунення виробітки в місцях тертя, виготовлення нових деталей які потребують заміни, зворотна збірка, балансування.

  При ремонті, на диски, встановлюються фрикційні накладки виробництва LuK, Raybestos, Sauleda, IDACO та інші відомі бренди – тобто це якість, яку використовують такі світові гіганти як SACHS, LuK, Valeo.

Орієнтовно ціни з 1лютого 2019 року на роботи з реставрації будуть становити:

- Диск зчеплення для легкових автомобілів – 800 грн.;

- Корзина зчеплення для легкових автомобілів – 800 грн.;

- Диски зчеплення діаметром до 380 мм – 1900 грн.;

- Диски зчеплення діаметром від 380-430 мм – 2100 грн.;

- Дводискове зчеплення -5000 грн (за комплект 2 диска);

- Проміжна плита для дводискового зчеплення – 900-1200 грн.;

- Корзина зчеплення для вантажних автомобілів –  2800 грн.;

- Демпферний маховик для легкового автомобіля – 4000 грн.

Кінцева вартість робіт може коливатися як в меншу так і більшу сторону, в залежності від фізичного стану деталей і оголошується при огляді майстром приймальником.

- Для зручності клієнта можна використати вже готові , відновлені диски з наявного обмінного фонду.

- Термін виконання замовлення зазвичай відбувається протягом 1-2 робочих днів, для демпферного маховика 3-4 робочих дні.

Рекомендації по установці

Перед установкою комплекту зчеплення:

Перевірити контактну поверхню маховика на наявність механічних пошкоджень, виступів і нерівностей, при необхідності замінити маховик. Перевірити первинний вал коробки передач на наявність пошкоджень, змастити внутрішню поверхню маточини або вал коробки передач, видалити надлишки мастила.

Перевірити степінь зносу направляючої втулки вижимного підшипника, при необхідності замінити. (При кожній заміні комплекту зчеплення, рекомендується міняти направляючу втулку вижимного підшипника.) Перед установкою зчеплення змастіть шліци валу невеликою кількістю мастила. Перевірити функціонування і степінь зносу системи приводу зчеплення! При необхідності замінити трос зчеплення ,якщо такий використовується у вашій системі. Перевірити співвісність двигуна і КПП. Замінити зношені центруючі втулки. Перевірити посадочний розмір опорного підшипника, при необхідності підшипник замінити. Перевірити герметичність сальників з боку КПП і двигуна, при необхідності замінити.

Рекомендації:

Для центрування веденого диска використовуйте наявний вал зчеплення. Або вирівняйте ведений диск за допомогою стрижня, чий зовнішній діаметр відповідає внутрішньому діаметру шліцьового з'єднання. Стежити за правильним центруванням нажимного диска зчеплення відносно маховика! В разі центрування по зовнішньому контуру перевірити стан встановлюваних кромок нажимного диска і маховика. При встановленні слідкувати за правильним положенням веденого диска.

При встановленні нажимного диска затягувати кріпильні гвинти на в хрест із зусиллям згідно нормативів. Використовувати центруючу оправку. Відрегулювати вільний хід вижимного підшипника на величину (2-3 мм). Попереднє навантаження вижимних підшипників, що обертаються спільно, встановлюється в межах 50-80 Н. Вижимні підшипники, з пластиковою вставкою, комбінуються лише з металевими направляючими втулками. При необхідності "прокачати" гідравлічну систему. Перевірити хід виключения поршня циліндра-прийомника. Перевірити повернення в вихідне положення.

Увага!

-Не використовувати мастила на основі міді для змазування шліцьових з'єднань!
-Рекомендується, перед встановленням знежирити поверхні маховика і нажимного диска.
-Для забезпечення максимального терміну служби зчеплення рекомендується замінювати всі три вузли зчеплення одночасно.
-Також рекомендується замінити трос зчеплення і направляючу втулку вижимного підшипника.

Причини прояву несправностей

1. Підвищене зусилля натиснення педалі зчеплення 
# Відсутність мастила в змащувальних канавках вижимного підшипника.
# Знос направляючої обойми (втулки) вижимного підшипника.

2. Утруднене перемикання передач (не вмикаються передачі)
# Погане очищення первинного валу коробки перемикання передач (кпп) перед встановленням.
# Недостатня величина ходу вижимного підшипника.

3. Втрата передачі крутного моменту
# Зношені підшипники коробки перемикання передач (кпп)
# Погнутий первинний вал кпп.

4. Поштовхи при спрацьовуванні зчеплення 
# Порушений зазор між вижимним підшипником і корзиною зчеплення.
# Значне порушення співвісності вижимного підшипника.
# Знос направляючої обойми (втулки) вижимного підшипника.
# Нанесення надмірної кількості мастила.
# Витік оливи з-під сальника колінчастого валу.

5. Шум при спрацьовуванні зчеплення 
# Знос вилки зчеплення.
# Встановлення зчеплення не відповідного типу.
# При встановленні був використаний невідповідний інструмент для стискання вузла зчеплення.(обов'язкове використання динамометричного ключа).
# Зношений первинний вал коробки перемикання передач (КПП).
# Тривале пробуксовування зчеплення.
# Нанесення надмірної кількості консистентного мастила на шліцьові з'єднання. 
# Витік оливи з-під сальника колінчастого валу.
# Неправильне встановлення зчеплення.

6. Зчеплення не працює 
# Недостатній попередній натяг вижимного підшипника.
# Перегрівання викликане пробуксовуванням зчеплення. 
# Неправильна установка зчеплення.
# Порваний трос зчеплення
# Трос зчеплення зіскочив з вилки зчеплення (погано закріплений трос зчеплення на вилці зчеплення)

7. Пробуксовування зчеплення
# Витік оливи з-під сальника колінчастого валу.
# Надмірне зношення нажимного диска корзини зчеплення.

8. Вібрація зчеплення 
# Зношений первинний вал коробки перемикання передач
# Неправильний метод установки або необережне зкручування, що викликало порушення роботи  елементів зчеплення.

9. Ривки зчепления
# Забруднення накладок нажимного диска оливою або консистентним мастилом.

10. Шум і поштовхи при роботі педалі зчеплення
# Значне порушення співвісності вижимного підшипника

З питань ремонту деталей зчеплення використовуйте наступні контакти:

+38 096 648 7337

+38 097 114 1999

+38 067 811 7661

  


У даній категорії немає товарів.

Mahle
LUK
WABCO
MONROE
BPW
BOSCH
AIRTECH
FAG
MANN FILTER
Febi
Hengst